شناسهٔ خبر: 159244 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز راه‌های استان کرمان اعلام کرد؛

کولاک شدید و مه گرفتگی د رگردنه‌ها و محورهای استان کرمان

کولاک شدید و مه گرفتگی درگردنه ها و محورهای استان کرمان جواد دهقانی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمان گفت: از شامگاه یک شنبه تاکنون در محورهای سیرچ، ماهان، گردنه خانه‌سرخ، بردسیر و گردنه کفنوئیه کولاک شدید وجود دارد و در کوهپایه، چترود، جاده قدیم ماهان بارش شدید برف را شاهد هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، جواد دهقانی درباره آخرین وضعیت راه‌های شمال استان کرمان اظهار داشت: در همه محورهای استان بارش برف شدید و کولاک گزارش شده است.

دهقانی از کاهش دما در سطح استان خبر داد و افزود: در محور سیرجان یک تریلی قیچی کرده و مسیر را مسدود کرده است، که راهدارها در حال بازگشایی این محور هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با تاکید بر این که همه محورهای استان باز هستند و تردد در آنها جاری است، اظهار داشت: در محورهای سیرچ، ماهان، گردنه خانه‌سرخ، بردسیر و گردنه کفنوئیه کولاک شدید وجود دارد و در کوهپایه، چترود، جاده قدیم ماهان بارش شدید برف را داریم.

وی خاطرنشان کرد: بارش برف شدید در بیشتر محورهای شمال استان داریم و با توجه به برودت هوا از همه مردم درخواست داریم از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

دهقانی با بیان این مطلب که نمک پاشی جاده‌ها در حال انجام است و همه نیروهای راهداری در جاده‌ها حضور دارند، یادآور شد: ترافیک در محورها شدید است و همکاران ما در راهداری، پلیس راه، هلال احمر و ... در حال امدادرسانی هستند.