شناسهٔ خبر: 159252 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر پایانه مرزی بیله سوار اعلام کرد:

افزایش ۲۹ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مسافر مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۲۹ درصدی تردد مسافر از پایانه مرز ی بیله سوار خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،لطف اله بابایی مدیر پایانه مرز یبیله سوار در بازدید از مرز بیله سوار با بیان اینکه در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۸۳ هزار نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده اند گفت:نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶۴ هزار نفر مسافر تردد کرده بودند در ۱۱ ماهه گذشته افزایش ۲۹ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۲ هزار و۱۰۵ نفر مسافران ایرانی و ۸۰ هزار و۹۲۳ نفر نیز مسافران خارجی است تصریح کرد:مسافران ایرانی با پای پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۱۱ ماهه گذشته تعداد مسافران ورودی ایرانی را ۲ هزار و۸۰ نفر عنوان کرد و خاطرنشان شد:تعداد مسافران خروجی ایرانی نیز ۲۵ نفر است.

بابایی در مدت یاد شده  از ورود ۳۸ هزار و۴۰۱ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خبرداد و بیان کرد:در تردد  مسافران ورودی خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۶ هزار و۹۶۵ نفر بودند۴۲ درصد افزایش را شاهد هستیم.

وی در این مدت افزایش ۲۷ درصدی تردد مسافران خروجی خارجی را از مرز بیله سواریادآور شدو اظهار کرد:در ۱۱ ماهه گذشته ۴۲ هزار و۵۲۲ نفر مسافر خروجی خارجی از مرز تردد کرده اند در حالیکه این رقم در ۱۱ ماهه سال گذشته ۳۳ هزار و۵۷۱ نفر مسافر بود.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار همچنین در مدت یاد شده از تردد ۱۳۵ هزار و۲۱۵ دستگاه ناوگان ائم از پر و خالی از مرز بیله سوار خبرداد و گفت:از این تعداد ۷۹ هزار و۳۴۷ دستگاه وارد و ۵۵ هزار و۸۶۸ دستگاه نیزاز مرز  خارج شده است.

وی افزود:در این مدت ۱۲۰ هزار و ۱۴۹ دستگاه کامیون و ۲هزار و۱۵۳ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده اند.