شناسهٔ خبر: 159271 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه ارتباطی ۶ روستای البرز مسدود است

انسداد راه روستایی البرز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، گفت: درحال حاضر مسیر سه روستا در حوزه پایین طالقان و سه روستا در اشتهارد مسدود است که تلاش می‌شود این مسیرها تا عصر امروز بازگشایی شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز) علی زندی‌فر، با اشاره آخرین وضعیت راه‌های روستایی البرز، اظهار کرد: بارش برف در چند روز گذشته باعث مسدود شدن راه‌های برخی از روستاهای استان شده بود که خوشبختانه با تلاش نیروهای راهداری اغلب این مسیرها بازگشایی شده است.

وی افزود: درحال حاضر مسیر سه روستا در حوزه پایین طالقان و سه روستا در اشتهارد مسدود است که تلاش می‌شود این مسیرها تا عصر امروز بازگشایی شوند.

زندی‌فر با اشاره به اینکه تردد در سه روستای حوزه پایین طالقان نیز فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، گفت: درحال حاضر به جز جاده جدید هشتگرد- طالقان  و شمشک به دیزین مابقی راه‌های اصلی استان البرز باز است و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز بیان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند یا نام محور مورد نظر خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند تا اطلاعات دقیق و لحظه‌ای مسیر برای آن‌ها ارسال شود.