شناسهٔ خبر: 159275 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۶۶۶.۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها اجرایی شد

غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۶۶۶ هزار و ۲۷۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها از ابتدای اجرای طرح تاکنون اجرایی شد از تکمیل و تحویل ۲۳۰ هزار و ۷۲۲ واحد از واحدهای اجرا شده به مردم خبر داد.

غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای حوزه مسئولیت بنیاد را تشریح کرد و گفت: طبق آمارها، احداث واحدهای مسکونی شهری و روستایی که توسط بنیاد مسکن به اجرا درآمد به ۶۶۶ هزار و ۲۷۹ واحد رسیده است. از واحدهای اجرایی شده بنیاد مسکن تاکنون ۲۳۰ هزار و ۷۲۲ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۳۵ هزار و ۵۵۷ واحد در دست اجراست که ۲۰۶ هزار و ۲۱۵ واحد آن روستایی و ۱۹۸ هزار و ۱۳۷ واحد آن شهری است، توضیح داد: از ۲۳۰ هزار و ۷۲۲ واحدی که تکمیل و تحویل شد، ۲۱۶ هزار و ۵۸۴ واحد روستایی و ۱۴ هزار و ۱۳۸ واحد شهری است.

گفتنی است، بنیاد مسکن تعهد کرده است تا از ۴ میلیون واحد مسکونی قانون جهش تولید مسکن، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را در شهرها و روستاها عملیاتی و اجرایی کند.