شناسهٔ خبر: 159281 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان خبر داد:

کاهش دید افقی در فرودگاه کرمان به زیر ۵۰۰ متر/ پروازهای تهران-کرمان به مهرآباد برگشتند

فرودگاه کرمان مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از کاهش دید افقی در فرودگاه کرمان به زیر ۵۰۰ متر خبر داد و گفت: به دلیل کاهش شرایط دید به زیر حداقل، پروازهای ورودی ماهان ۴۵۹۹ و ۱۰۵۵ در مسیر پرواز تهران-کرمان به مبدا فرودگاه مهرآباد بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان، علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان از بازگشت دو پرواز خبر داد و گفت: نظر به شرایط جوی حاضر در فرودگاه بین‌المللی کرمان و بارش نزولات آسمانی، پروازهای ماهان ۱۰۶۶ ایرباس ۳۴۰ به مقصد مهرآباد و پرواز ماهان ۱۰۷۷ ، RJ85 به مقصد مشهد مقدس انجام شد.

وی افزود: به دلیل کاهش شرایط دید به زیر حداقل، پروازهای ورودی ماهان ۴۵۹۹ و ۱۰۵۵ در مسیر پرواز تهران-کرمان به مبدا فرودگاه مهرآباد بازگشتند.

جزینی زاده تاکید کرد: در حال حاضر سطوح پروازی فرودگاه باز و عملیاتی بوده و محدودیت به دلیل کاهش دید است.

وی گفت: هم اکنون برودت هوا صفر درجه است و عملیات برف روبی و اوره پاشی توسط همکاران اداره آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما در حال انجام است.

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان از مسافران خواست قبل از حرکت به سمت فرودگاه حتما با سامانه ۱۹۹ اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی کرمان تماس حاصل نمایند.