شناسهٔ خبر: 159292 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک رئیس سازمان هواشناسی به مناسبت ۶۲ سالگی هما

تاج بخش رئیس سازمان هواشناسی در پیامی، ۶۲ سالگی تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را به مدیرعامل این سازمان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سحر تاجبخش مسلمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور در پیام تبریک خود به مناسبت ۶۲ سالگی تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نوشت:

جناب آقای دکتر شمس الدین فرزادی‌پورمدیرعامل محترم هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» 

بی‌تردید ناوبری هوایی نقش ممتاز و بی‌مانندی در اقتصاد کشورها داشته و از ارکان مهم رشد تولید است که با ارائه خدمات متنوع مانند جابه‌جایی مسافر، کالا و… زمینه رشد و شکوفایی اقتصاد را فراهم می‌کند. پویایی این صنعت مهم در اقتصاد جهانی در گرو فعالیت شرکت‌های کارآمد، متخصص و توانمند از نظر لجستیک، پشتبانی و نیروی انسانی است که یکی از نمونه‌های موفق و بارز آن در ایران شرکت هواپیمایی «هما» است. «هما» اکنون پس از ۶ دهه تلاش شبانه روزی با سرمایه‌ای کم نظیر از نیروهای متخصص و کوله باری از تجربه، پرچمدار خدمت‌رسانی در کشور و حامل پرچم مقدس ایران اسلامی در خارج از مرزهاست. اینجانب با تبریک ۶۲ سالگی تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که با ایام با سعادت نیمه شعبان؛ سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) تقارن یافته سالروز تشکیل توانمندترین شرکت هواپیمایی ایران را گرامی می‌دارم.