شناسهٔ خبر: 159307 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بارش برف و کولاک ۱۲۹ راه روستایی در قزوین را مسدود کرد

انسداد مسیر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بر اثر بارش برف و کولاک شدید، ۱۲۹ راه روستایی در این استان مسدود شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین) جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از انسداد  ۱۲۹ راه روستایی در اثر بارش برف و کولاک خبر داد و گفت: عملیات بازگشایی این تعداد راه روستایی توسط تیم های راهداری استان آغاز شده است.

وی با اشاره به مسدود شدن محور بوئین‌زهرا-ساوه اضافه کرد: به دنبال بارش شدید برف و کولاک شدید و محدودیت دید از عصر دیروز یکشنبه این مسیر از طرف استان قزوین و مرکزی مسدود و بلافاصله عملیات تخلیه جاده از خودرو و هدایت خودروهای گرفتار برف به مسیر جایگزین در آزادراه غدیر آغاز شد.

حق‌لطفی ادامه داد: در حال حاضر عملیات تخلیه و پاکسازی این محور توسط تیم های راهداری انجام شده اما با نظر پلیس راه همچنان این مسیر تا فرونشست کامل کولاک مسدود خواهد ماند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه براساس پیش بینی هواشناسی، بارش برف و کولاک تا روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت از رانندگان و مسافران خواست از سفرهای غیرضروری در این ایام به ویژه در مناطق کوهستانی خودداری کنند.