شناسهٔ خبر: 159311 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخ کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به ۲۰۰۰ تماس تلفنی سامانه ۱۴۱ استان مرکزی

سیفوری اراک رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۴۶۰۰ تماس مردمی با این مرکز برقرار و بیش از دوهزار تماس آن توسط کارشناسان پاسخ داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، میثم سیفوری رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به بارش شدید برف در تمام محورهای استان اظهار کرد: با توجه به کولاک شدید در کنارگذر شمالی اراک، این محور در حال حاضر با محدودیت تردد روبرو شده و به دلیل جلوگیری از بروز تصادفات رانندگی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته کلیه راهداران سراسر استان در حال آماده باش و برفروبی محورهای اصلی هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی بیان کرد: در این مدت بیش از ۱۴ هزار و ۶۰۰ تماس مردمی با این مرکز برقرار شده که دو هزار تماس آن توسط نیروهای مستقر در این مرکز پاسخ داده شده و باقی تماسها نیز از طریق تلفن گویا پاسخ داده شده است.

سیفوری با بیان اینکه رانندگان در صورت امکان به دلیل جلوگیری از انسداد مسیرها از تردد غیرضرور در جاده ها پرهیز کنند، ادامه داد: به دلیل بارش برف و کولاک به خصوص در گردنه ها و محورهای برفگیر به همراه داشتن زنجیرچرخ توسط کاربران جاده ای الزامی است.

وی یادآور شد: کاربران جاده‌ای و مسافران می‌توانند پیش از انجام سفر، آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها را از سامانه‌های اطلاع‌رسانی ۱۴۱ پیگیری کنند.