شناسهٔ خبر: 159338 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به حضور پرشور جامعه مهندسی و مردم استان در انتخابات

مهندس اسماعیلی اصغر زنجان اصغراسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان،جامعه مهندسی و مردم را به حضور حداکثری و پرشور در انتخابات سیاسی پیش رو دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در بیانیه ای کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان،جامعه مهندسی و مردم استان را به حضور حداکثری در انتخابات سیاسی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

حضور حداکثری در انتخابات شعور سیاسی مردم را نشان می دهد و در این میان جامعه مهندسی نقش بسیار تاثیر گذار و مهمی در جامعه دارند و طبق منویات مقام معظم رهبری میزان رای ملت است.

مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و زمینه ساز پیشرفت کشور است و با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که جامعه مهندسی دارند می‌توانند زمینه ساز افزایش مشارکت در انتخابات شوند.

در این بیانیه عنوان شده است: مقام معظم رهبری در ابتدای امسال به انتخابات ۱۱ اسفندماه اشاره کرده و چهار مؤلفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را مورد تأکید قرار دادند که نشانگر اهمیت انتخابات امسال است که باید این مهم در استان زنجان به خوبی محقق شود تا شرمنده خون پاک خون شهیدان نشویم.

همچنین در این پیام آمده است:

برگزاری پرشور انتخابات، فرصتی برای تبلور اراده ملی و مظهر پویای، بالندگی و اقتدار ملت همیشه سربلند ایران است و در این میان ،از جامعه مهندسی استان زنجان دعوت می کنم با شرکت در این انتخابات، با انتخابی درست و اصلح و در پاسخ به فراخوان جهاد سیاسی و اجتماعی مقام معظم رهبری،برگ زرین دیگری را در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ایران و تعیین سرنوشت ملی رقم بزنیم.

اینجانب امیدوارم در آزمون سرنوشت‌ساز سیاسی پیش‌رو به لطف و عنایت الهی که موجب افزایش عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی خواهد بود سربلند شویم.