شناسهٔ خبر: 159449 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد بیش از ۵۷ میلیون و ۵۵۹ هزار وسیله نقلیه

تردد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از ثبت بیش از ۵۷ میلیون و ۵۵۹ هزار تردد در جاده‌های این استان از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سیدزاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام، اظهار کرد: از اول سال جاری تاکنون  بیش از ۵۷ میلیون و ۵۵۹ هزار تردد در جاده‌های این استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: از این میزان تردد، ۴۹ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۹۱۳ تردد مربوط به وسایل نقلیه سواری و وانت بوده که ۲۴ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: همچنین ۶ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۴۷۰ تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که ۲۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: محور چوار - ایلام با ۳ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۳۱۵ تردد و محور ایلام - سرابله با ۲ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۸۲۸ تردد، پرترددترین محورهای استان بوده‌اند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه تردد  شمار در سطح راه های استان فعال است.

چشمه خاور تاکید کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هرگونه انتقاد،پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد موردنظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در میان بگذارند.