شناسهٔ خبر: 159460 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر؛

انتخابات نماد جمهوریت نظام اسلامی است

نشست انتخاباتی بوشهر دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: انتخابات به عنوان نماد اصلی جمهوریت با حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی معنا پیدا می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) سعید حیدری دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: انتخابات به عنوان نماد اصلی جمهوریت با حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی معنا پیدا می کند. 

 حیدری در همایش جهاد تبیین انتخابات با رویکرد امیدآفرینی و بصیرت‌افزایی که به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد، اظهار داشت : در شرایطی که بلندگوهای دشمنان برای نا امیدی مردم فعال شده اند، همه باید برای برپایی انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.
دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: انتخابات منشا تحولات مهم و آثار قابل توجهی در جامعه است و از آنجا که ایران اسلامی در رسیدن به قله‌های پیشرفت با سرعت در حال حرکت است، این مهم با حمایت و پشتیبانی‌ مردم در صحنه هایی نظیر انتخابات جلوه گر می شود.
حیدری با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات تکلیف و حق عمومی است، یادآور شد: شرایط و بستر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان فراهم شده است.
حیدری ادامه داد: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم به عنوان محور و اساس برگزاری انتخابات در استان است.
وی ادامه داد: در راستای تسهیل حضور مردم پای صندوق ها رای، ۷۸۳ شعبه برای رأی‌گیری از مردم آماده شد.
فرماندار بوشهر نیز در این همایش گفت: رای مردم حق آنها برای تعیین سرنوشت خودشان است و حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند نمایانگر اقتدار نظام جهوری اسلامی است.
صالح رحیمی افزود: باتوجه به اینکه انتخابات نشان‌دهنده اقتدار نظام و کشور در جوامع بین المللی خواهد بود، در یازدهم اسفند امسال مردم این شهرستان همگام با دیگر هموطنان باحضور پرشور پای صندوق‌های رای، حماسه دیگری خلق خواهند کرد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر نیز گفت: کارکنان اداری، جامعه بزرگ راهداران، رانندگان و انجمن های حمل و نقل استان بوشهر در انتخابات ۱۱ اسفندماه حضور پررنگ و حداکثری خواهند داشت.
عبدالکریم اخترشناس با اشاره به اینکه ایران اسلامی در آستانه رخدادی عظیم و سرنوشت‌ساز قرار دارد، گفت: همکاران اداری، جامعه بزرگ راهداران، رانندگان و صنوف حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، همواره در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و توسعه کشور قرار دارند و در انتخابات پیش رو نیز همگام با سایر آحاد جامعه، حضوری پرشور در شعب اخذ رای خواهند داشت تا حماسه دیگر خلق نموده و برگ زرین جدیدی در تاریخ سرزمین مان ثبت شود.
اخترشناس ابراز امیدواری کرد: ثمره این حضور پرشور و مقتدرانه، توسعه بیش از پیش استان و روزگار سرشار از امنیت، امید و گشایش های بیشتر برای ایران عزیز و تمام هموطنان مان باشد.
شایان ذکر است انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می گردد.