شناسهٔ خبر: 159504 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای پروژه نصب توری سنگی در نقاط پرخطر محور کرج- چالوس

نصب توری سنگی رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از اجرای پروژه نصب توری سنگی در نقاط مستعد ریزش سنگ در محور کرج- چالوس با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، کاظم ناظری از اجرای پروژه نصب توری سنگی در نقاط مستعد ریزش سنگ در محور کرج- چالوس خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از دی ماه سال جاری آغاز شده و به مدت ۶ ماه ادامه دارد، گفت: اجرای توری سنگی در پیشگیری از بروز ریزش و رانش سنگ کمک بسیاری می‌کند به‌طوری‌که در نقاط اجرای پروژه‌ها ریزش و حادثه‌ای نخواهیم داشت.

ناظری تصریح کرد: البته نقاط پرخطر دیگر را هم شناسایی کردیم که در سال ۱۴۰۳ برای سایر نقاط پرخطر براساس اولویت و اعتبار پروژه نصب توری سنگی اجرا می‌شود.  

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان با بیان اینکه امیدواریم با اجرای این پروژه بتوانیم نسبت به ایمن‌سازی محور کرج- چالوس گام برداریم، گفت: ایمن سازی و اصلاح نقاط ریزشی راه‌های استان توسط مجموعه راهداری البرز یک اولویت است و بسیار جدی پیگیری می‌شود و از ابتدای سال تاکنون با شناسایی نقاط ریزشی اولویت‌دار در محورهای مواصلاتی استان، اقدامات زودبازده برای اصلاح و ایمن‌سازی آنها در دستور کار قرار گرفته است.