شناسهٔ خبر: 159520 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سند جامع هوشمندسازی شرکت فرودگاه‌ها تدوین می‌شود

ساختمان شرکت فرودگاه ها کمیته هوشمندسازی و طرح تحول دیجیتال و توسعه دولت الکترونیک در زیرساخت‌های هوانوردی و فرودگاهی کشور به ریاست کاپیتان نخجوانی با محور تدوین سند جامع هوشمندسازی شرکت فرودگاه‌ها و تشکیل کمیته‌های تخصصی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ کمیته هوشمندسازی و طرح تحول دیجیتال و توسعه دولت الکترونیک در زیرساخت‌های هوانوردی و فرودگاهی کشور به ریاست کاپیتان نخجوانی با محور تدوین سند جامع هوشمندسازی شرکت فرودگاه‌ها و تشکیل کمیته‌های تخصصی برگزار شد.

در این نشست برنامه جامع و عملیاتی، تهیه و تدوین سند چشم انداز تحول دیجیتال و هوشمندسازی زیرساخت‌های هوانوردی و فرودگاهی بر اساس تجارب بین المللی و توانمندی‌های داخلی شرکت فرودگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان داخلی با بهره‌گیری از مدیران و متخصصان این صنعت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این راستا پیرو دستور معاون اول رئیس‌جمهور و همچنین مقام عالی وزرات راه و شهرسازی در خصوص رویکرد هوشمندسازی، جذب سرمایه‌گذاری و فناوری‌های نوین و همچنین امنیت سایبری در حوزه حمل و نقل هوایی در روند مذکور به عنوان ماموریت اصلی توسط کاپیتان نخجوانی با هدف افزایش رضایتمندی و بهره‌وری فرودگاه‌ها مورد تاکید قرار گرفت.