شناسهٔ خبر: 159522 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در نشست هم اندیشی روابط‌عمومی فرودگاه‌ها انجام شد؛

برنامه‌های نوروزی روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

رضا کارگر سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط در سالن‌های فرودگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: ایجاد حال خوب برای مردم یکی از مهم‌ترین اهداف ما است اما این موضوع نباید باعث شود از مهم‌ترین وظیفه روابط‌عمومی یعنی تولید و توزیع اخبار غافل شویم.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ رضا کارگر در جلسه هم‌اندیشی با مسئولان روابط‌عمومی فرودگاه‌های کشور برگزار شد، با اشاره به لزوم تعامل مسئولان روابط‌عمومی با اصحاب رسانه گفت: از هم اکنون باید به‌طورجدی تعامل با رسانه‌ها را در دستور کار قرار دهید و از ظرفیت آن‌ها برای تولید و انتشار حداکثری اخبار در طول نوروز استفاده کنید.

 سرپرست روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها گفت: هر اتفاق مثبتی در فرودگاه‌ها باید سوژه‌ای برای تولید اخبار مثبت باشد. این موضوع‌ها می‌تواند شامل استفاده مردم از خدماتی چون ایربریج، خدمت‌رسانی به توان‌خواهان، حمل‌ونقل ترکیبی و... باشد.

 کارگر ضمن برشمردن اهم برنامه‌های روابط‌عمومی در نوروز ۱۴۰۳، گفت: باتوجه‌به تقارن نوروز با بهار قرآن باید به برنامه توزیع افطاری ساده که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است، توجه ویژه‌ای داشت.

 وی تصریح کرد: برپایی رادیو رمضان در پایانه‌ها، استفاده از شخصیت‌های نمادین نوروز در فرودگاه کشور، عکاسی با فرودگاه و نیز اجرای گروه‌های سرود و تواشیح از مهم‌ترین برنامه‌های روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها در طول نوروز و ماه مبارک رمضان است.

 سرپرست روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به اهمیت تعامل با مردم در محیط فرودگاهی گفت: برنامه‌هایی مثل رادیو رمضان، عکاسی فرودگاهی نقش پررنگی در راستای افزایش تعامل با مردم ایفا و باعث ایجاد فضای صمیمی و بانشاط در فرودگاه‌ها می‌شود.

 کارگر با اشاره به پویش‌های هویت بصری و خبری گفت: پویش هویت بصری در راستای تهیه طرح گرافیکی جذاب و نصب بر روی بیلبورد فرودگاه‌ها به‌صورت یکپارچه راه‌اندازی می‌شود و پویش خبری نیز برای تعامل هرچه بیش‌تر جهت تولید و انتشار هوشمندانه اخبار آغاز به کار خواهد کرد.

 در ادامه این جلسه هم‌اندیشی مسئولان فرودگاه‌های کشور در خصوص تجربیات موفق و چالش‌های موجود صحبت کردند و هریک نظرات خود را برای پیاده‌سازی هرچه بهتر سیاست‌ها شرکت فرودگاه‌ها در نوروز ۱۴۰۳ بیان کردند.