شناسهٔ خبر: 159547 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل هوایی در هفته ای که گذشت:

آمادگی فرودگاه امام خمینی (ره) برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ / کسری قطعات رادار اروپایی توسط متخصصان ایرانی ساخته و تامین شد 

فرودگاه امام آمادگی فرودگاه امام خمینی (ره) برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳  و کسری قطعات رادار اروپایی توسط متخصصان ایرانی ساخته و تامین شد مهمترین عناوین حوزه حمل و نقل هوایی در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهمترین عناوین خبری حوزه حمل و نقل هوایی در هفته گذشته به شرح زیر است؛

کسری قطعات رادار اروپایی توسط متخصصان ایرانی ساخته و تامین شد 

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: رادار تنگریز که به تازگی در استان فارس برای پوشش پروازهای جنوب و جنوب شرق نصب شد، پس از شانه‌خالی کردن غربی‌ها از تأمین تجهیزات آن به بهانه تحریم، توسط متخصصان داخلی تأمین قطعه شد.

سند جامع هوشمندسازی شرکت فرودگاه‌ها تدوین می‌شود 

کمیته هوشمندسازی و طرح تحول دیجیتال و توسعه دولت الکترونیک در زیرساخت‌های هوانوردی و فرودگاهی کشور به ریاست کاپیتان نخجوانی با محور تدوین سند جامع هوشمندسازی شرکت فرودگاه‌ها و تشکیل کمیته‌های تخصصی برگزار شد.

ملزومات تبدیل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به هاب منطقه بررسی شد 

طی بازدید معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ملزومات تبدیل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به هاب منطقه در کنار طرح های توسعه ای فاز ۲، خدمات فرودگاهی، روش‌های درآمد زایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آمادگی فرودگاه امام خمینی (ره) برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ 

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳خبر داد و گفت: تا این لحظه ۱۴۰۰ درخواست فوق العاده از سوی شرکت های داخلی و خارجی ثبت شده است.

تخفیف "هما" برای واردات و صادرات بار هوایی تا پایان ۱۴۰۲ 

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالگرد تاسیس"هما" برای ارسال و واردات بار داخلی وخارجی در شبکه پروازهای"هما" تخفیف ارایه می‌کند.