شناسهٔ خبر: 159575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار بوشهر انجام شد؛

واگذاری زمین به ۵۸۰ متقاضی بوشهری در قالب پویش مهدوی و طرح جوانی جمعیت

دستغیبی بوشهر مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر از برپایی جشن واگذاری ۵۸۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در قالب پویش خانواده مهدوی با حضور استاندار بوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، سید محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در آیین این مراسم اظهار کرد : سومین مرحله از واگذاری و تخصیص زمین مطابق با آئین‌نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امروز صبح با حضور استاندار بوشهر و معاونان استاندار و مسئول امور بانوان استانداری بوشهر و خانواده‌های متقاضیان برگزار شد .

دستغیبی افزود : در این طرح  در استان بوشهر ۸ هزار نفر ثبت نام که دو هزار ۹۰۰ نفر مورد تأیید نهایی طرح جوانی جمعیت  قرار گرفت.

وی با اشاره به مرحله سوم واگذاری در قالب پویش خانواده مهدوی بیان کرد :  امروز در مرحله سوم با واگذاری ۵۸۰  قطعه زمین به متقاضیان جوانی جمعیت در استان بوشهر ، واگذاری در این استان بیش از دو هزار و ۱۰۰ واحد شده است. 

 مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : علاوه در شهرها در روستاها نیز بعد از تامین زمین توسط همکارانمان در بنیاد مسکن استان این اقدام انجام خواهد گرفت.

احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر نیز در این مراسم با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم اظهار داشت: شور انتخاباتی در استان بوشهر نشان از حضور حماسی مردم در این عرصه مهم است.

محمدی زاده  با بیان اینکه این بار هم مردم همیشه در صحنه اهداف دشمنان را ناکام می‌کنند، گفت: ادامه حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن در انتخابات ۱۱ اسفند ثبت می‌شوند و مردم بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را با مشارکت حداکثری در انتخابات به ثبت می‌رسانند.

وی یکی از اولویت‌های مهم را تحقق سیاست‌های تأمین مسکن مردم دانست و خاطرنشان کرد: در این عرصه طرح‌های مهم ساخت مسکن در شهرها و روستاها آغاز و در یک سال گذشته هم تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر به متقاضیان واگذار شده است.

محمدی‌زاده به طرح قانون جوانی جمعیت پرداخت و با اشاره به اینکه یکی از مشوق‌های این طرح واگذاری زمین مسکونی به خانواده‌های دارای ۳ فرزندی است، گفت: تاکنون ۲ هزار و ۹۰۰ خانواده مشمول طرح قانون جوانی زمین در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.