شناسهٔ خبر: 159583 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان به حضور حداکثری در انتخابات

پیام دعوت مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پیامی عموم مردم استان سیستان و بلوچستان را جهت حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی از ایرانشهر، متن پیام شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان به شرح ذیل می باشد:

حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد. امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

۱۱ اسفند ماه، میعادگاه حماسه حضور مردم بصیر و شریف ایران اسلامی است که بار دیگر وحدت، همدلی، بصیرت و تعصبمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و نظام و انقلابمان را دربرابر تمامی خدعه ها و نیرنگ های دشمنان بیمه کنیم؛ و آن روز تمام دنیا به تماشای حضور تک تک ما ایستاده اند.

بدون تردید، حضور آگاهانه شما در صحنه انتخابات، یعنی سهیم شدن در سرنوشت کشوری که هر گوشه از خاکش بوی ایثارگری و ولایت مداری می دهد.

اینجانب از مردم شریف، بزرگوار و همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان به ویژه جامعه ولایی راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان دعوت می نمایم با اتکاء به خداوند متعال، همراه با ملت آزاده ایران، با حضور هرچه باشکوهتر، ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی (حفظه ا...) را لبیک گفته و برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران، به پای صندوق های رأی آمده و با مشارکت حداکثری، سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، تعیین نمایند.