شناسهٔ خبر: 159590 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انعقاد تفاهم‌نامه چهارجانبه ترویج فرهنگ نماز در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان

گلستان دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: انعقاد تفاهم نامه چهارجانبه ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در خانواده راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مرحله نهایی رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، علی زینلی دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل با اشاره به نهایی شده امضای این تفاهم نامه چهارجانبه، اظهارداشت: این تفاهم نامه پس از برگزاری جلسات مشترک تخصصی و کارشناسی بین مسوولین و کارشناسان اداره کل و ستاد اقامه نماز استان، بمنظورعینیت بخشیدن پیام مقام معظم رهبری برای بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات موجود ستادی و شهرستانی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز منعقد می شود.

به گفته وی، هدف از انعقاد این تفاهم نامه برنامه ریزی و اجرای فعالیت های مشترک در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز در بین کارکنان و خانواده های آنها مابین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، ستاد اقامه نماز، سازمان مدیریت و برنامه و بودجه و استانداری گلستان بوده است.

زینلی با بیان اهمیت این تفاهم نامه در ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه به ویژه در بین خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: برگزاری نشست های تخصصی با رویکرد شیوه های دعوت به نماز، آموزش تفسیر آیات برگزیده نماز و مهدویت، برگزاری مسابقات فرهنگی، نقاشی و کتابخوانی بخشی از برنامه های پیش بینی شده در این تفاهم نامه است.

وی ادامه داد: تولید آثار هنری درزمینه نماز، اجرای طرح رویش جوانه ها و استفاده از ظرفیت فضای مجازی،آموزش آداب، اسرار و احکام نماز و توزیع اقلام فرهنگی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این تفاهم نامه است.

به گفته وی، این تفاهم نامه به مدت یک سال و برای سال ۱۴۰۳ منعقد شده است.