شناسهٔ خبر: 159596 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در حاشیه بازدید از پروژه باغمیشه تبریز مطرح شد:

پس از فصل سرما باید روند عملیاتی پروژه تسریع یابد

1 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید و پیگیری روند اجرائی پروژه اقدام ملی مسکن باغمیشه تبریز به عوامل اجرائی این پروژه گفت: پس از اتمام فصل سرما باید شاهد تسریع در روند عملیات باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی پیرو پیگیری های قبلی در مورد بررسی موانع عملیات اجرائی پروژه باغمیشه تبریز برای دومین بار از محل این پروژه بازدید و با عوامل اجرائی و نمایندگان متقاضیان گفتگو کرد.
وی در حاشیه این بازدید که به منظور پیگیری و بررسی روند اجرائی عملیات اجرای صورت گرفت به عوامل اجرائی گفت: پس از اتمام فصل سرما هیچ عذر و بهانه ای در مورد روند عملیات اجرائی مورد پذیرش نیست.
موسوی به نمایندگان متقاضیان این پروژه که در محل حاضر شده بودند تصریح کرد: بیش از 8 بار برای پیگیری روند عملیاتی و رفع مشکلات و موانع این پروژه در تهران جلسه داشته ام و در طول هفته چندین بار نیز از عوامل اجرائی پیگیر حضول نتایج و پیشرفت روند عملیاتی آن شده ام تا در اسرع وقت این پروژه به اتمام برسد.
وی در ادامه عنوان کرد: مجموعه راه و شهرسازی با تمام توان پای کار است تا این پروژه در کم ترین زمان ممکن آماده تحویل به متقاضیان شود  و امیدوارم با ورود اتمام فصل سرما و تسریع در روند عملیاتی پروژه، در دهه فجر سال بعد قسمتی از این پروژه را به بهره برداری برسانیم.