شناسهٔ خبر: 159600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی جهت مشارکت حداکثری در انتخابات

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پیامی آحاد مردم به ویژه جامعه مهندسی استان، کارکنان و خانواده های همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان را به مشارکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ در متن پیام وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
"إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم": خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند (سوره الرعد آیه 11)اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت خواهد ماند. مهمترین مظهر این حضور، انتخابات است. (مقام معظم رهبری (مدظله العالی))
با وجود شور و نشاط عمومی در بین مردم انتظار می‌رود که همه آحاد و اقشار مختلف مردم با حساسیت و با درک شرایطی که هم به لحاظ ملی و هم به لحاظ بین‌المللی داریم، زمینه حضور پرشکوهی را برای شرکت در انتخابات فراهم کنند.
حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم.
باید تلاش کنیم کسانی را برای مجلس انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند و بتوانند هم در قانونگذاری، هم نظارت بر اجرای قانون و هم در انتخاب وزیران کارآمد برای کابینه دولت نقش تاثیرگذار داشته باشند.
انتخابات یک جشن ملی است و حضور مردم در انتخابات این پیام را به کشورهای دنیا می‌دهد که در ایران آزادی وجود دارد و انتخابات واقعی و اراده مردم در اداره کشور موثر است.
امیدوارم ثمره این حضور و این شوری که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد را در پیشرفت و پیشبرد جامعه اسلامی خود شاهد باشیم.