شناسهٔ خبر: 159612 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان با خانواده معظم شهید والامقام جهانگیر جعفری‌نیا

گیلان-دیدار با خانواده شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم شهدا،مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با خانواده معظم شهید والامقام جهانگیر جعفری نیا دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم شهدا، محمدرضا فلاحتگرمدیر کل راه وشهرسازی گیلان در راس هیاتی با حضور معاون مسکن و ساختمان، مسئول امور ایثارگران ،فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل با خانواده معظم شهید والامقام  و مدافع حرم،جهانگیر جعفری نیا دیدار و از آنان تجلیل کردند.
گفتنی است: شهید جهانگیر جعفری نیا متولد ۳ شهریور ۱۳۵۷ ،فرمانده دلیر و شجاع گردان تکاوران (صابرین) لشگر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان بود که پس از ماهها حضور در خاک سوریه و مقابله با گروههای تکفیری به فیض شهادت نایل آمد.
شهید جعفری نیا در عملیات آزادسازی نبل و الزهرا که رزمندگان گیلانی در آن درخشیده بودند به درجه جانبازی نائل شد و پس از آن برای آخرین بار در تاریخ ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ برای انجام ماموریت مستشاری به سوریه اعزام شد و در ۱۵ خرداد همان سال در آستانه ماه مبارک رمضان، در اطراف شهر حلب سوریه به شهادت رسید.