شناسهٔ خبر: 159615 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راهداری البرز برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

انتخابات مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با بیان اینکه مردم رکن اساسی این نظام هستند و با مشارکت خود استمرار خط انقلاب را رقم می‌زنند، مردم شهید پرور استان را برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی‌فر در پیامی مردم را برای شرکت پرشور در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد». امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

یازدهم اسفندماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

اینجانب به نوبه خود از عموم همکاران اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز و مردم بزرگوار استان دعوت می‌کنم تا بار دیگر در انتخاباتی که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.

امیدوارم ثمره این مشارکت و شوری که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد را در پیشرفت و پیشبرد جامعه اسلامی خود شاهد باشیم.