شناسهٔ خبر: 159617 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی جاده‌ای البرز از ۲۰ اسفند

بلیت اتوبوس پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای البرز به صورت حضوری و اینترنتی از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اظهار کرد: پیش‌فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی، سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافراز ۲۰ اسفندماه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه کد ملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی است، افزود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، از سوی استان‌ها نیازسنجی انجام می‌شود و حداکثر ظرفیت ناوگان برای خدمات‌رسانی به کار گرفته می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه نظارت و پیگیری مستمر بر فروش بلیت های نوروزی و رسیدگی به شکایات مسافران از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وادارات استان‌ها انجام می‌شود، گفت: سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱، وب سایت ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱، پل‌های ارتباطی این سازمان با کاربران بوده و می‌توانند شکایات و نظرهای خود را ثبت کنند.

زندی‌فر در پایان از آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است تا با به کارگیری ظرفیت‌های موجود نسبت به ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی اقدام شایسته صورت بگیرد.