شناسهٔ خبر: 159641 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

۲ پرواز کرمان به اهواز و تهران انجام شد

هواپیما فرودگاه کرمان دو پرواز کرمان به تهران و کرمان به اهواز که صبح امروز به خاطر کاهش دید افقی با تاخیر مواجه شد، پس از دستیابی به شرایط مناسب از فرودگاه بین المللی کرمان به دو مقصد مذکور انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی فرودگاه کرمان اعلام کرد؛ دو پرواز ۱۰۵۰ و ۴۵۶۲ شرکت هواپیمایی ماهان به مقاصد (۱۰۵۰ تهران )(۴۵۶۲شیراز،اهواز) به ترتیب در ساعات ۹:۰۲و ۸:۵۰ به مقاصد فرودگاه بین المللی مهرآباد، شیراز و اهواز انجام شد. 

همچنین پرواز شماره ۱۰۵۱ از تهران که قرار بود ساعت ۹/۴۵ به کرمان بیاید، ساعت ۱۱/۰۶ در فرودگاه بین المللی کرمان به زمین نشست.

گفتنی است، صبح امروز، علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه های استان کرمان با اشاره به دید کم فرودگاه بین المللی کرمان به دلیل مه گرفتگی اعلام کرد که  پرواز به شماره های ۱۰۵۰ کرمان به تهران و ۴۵۶۲ کرمان ،شیراز ،اهواز که مقرربود به ترتیب در ساعات (۵/۲۵ به تهران  و ۵/۱۵ به شیراز و اهواز )انجام شود به دلیل دید کم انجام نشده و از سوی ایستگاه شرکت هواپیمایی ماهان اعلام شده است که مسافرین محترم در پایانه داخلی فرودگاه بین المللی کرمان، منتظر بمانند.