شناسهٔ خبر: 159675 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

آماده باش راهداران بوشهر برای برگزاری انتخابات پرشور

اخترشناس بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آماده باش پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تا پایان برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( بوشهر ) عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آماده باش پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تا پایان برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد.

وی گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و همچنین وظیفه ذاتی این اداره کل، نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اولویت راهداران به منظور برگزاری انتخابات پرشور در سطح استان، در حالت آماده باش هستند.

اخترشناس اظهار داشت: با توجه به احتمال بارش نزولات آسمانی و ریزش در محورهای کوهستانی استان، نیروهای راهداری آمادگی دارند با تمام توان نسبت به مسیرگشایی اقدام کنند تا مشکلی در انتقال صندوق‌های سیار و موارد مرتبط با انتخابات ایجاد نشود.

وی با اشاره به تمهیدات لازم برای عدم انسداد راه‌های روستایی در روز انتخابات مجلس در صورت بارندگی ادامه داد: نارنجی‌پوشان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دوشادوش سایر مردم با حضور در صندوق‌های رأی، همراهی و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجددا ثابت خواهند کرد.

گفتنی است در این آماده باش ۲۰۰ نفر راهدار با استفاده از ۱۸۵ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در ۱۶ راهدارخانه در سطح محورهای استان بوشهر حضور دارند.