شناسهٔ خبر: 159694 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار کرمانشاه خبرداد؛

عزم جدی دولت در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

عزم جدی دولت در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استاندار کرمانشاه گفت: واگذاری 600 قطعه زمین ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان کرمانشاه نشان از عزم جدی دولت برای حمایت از خانواده دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در آیین واگذاری 600 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز نخستین مجموعه درمان ناباروری خصوصی در استان افتتاح شد، اظهار داشت: با تلاش دستگاه‌های مربوطه خانواده‌های دارای سه فرزند صاحب خانه می‌شوند و دولت با همراهی مجلس انقلابی این موضوع را جدی دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از دسیسه‌های شیطان ترساندن از فقر است که مانع از فرزندآوری شود عنوان کرد: براساس آیات قرآن کریم پدیده شوم و جاهلی فرزندکشی تنها در زمان اعراب جاهلی نبوده و همین امروز در جهان بر پایه جاهلیت شوم مدرن پدیده سقط جنین در حال ترویج است.

صحرایی با اشاره به اینکه انتخاب ما در انتخاب دولت و نماینده بسیار مهم است گفت: امید دارم فردا همه با هم باشکوه و به درستی به نمایندگانی رأی دهیم که در عرصه داخلی و خارجی اثرگذار باشند.