شناسهٔ خبر: 159698 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از آحاد مردم شریف ایران برای شرکت در انتخابات

صالحی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در از همه گروه‌های مختلف مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (کرمانشاه) مجید صالحی امیر، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به‌مناسبت فرا رسیدن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمعه ۱۱ اسفندماه مردم ایران را به حضوری پرشور و آگاهانه در این عرصه مهم دعوت کرد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: انتخابات، مظهر جمهوریت و تجلی اراده مردم است و در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، همواره مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود، نقشی اساسی داشته است.

صالحی امیر با بیان اینکه انتخابات پیش رو از اهمیتی ویژه برخوردار است، اظهار داشت: این دوره از انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و نیازمند عزمی راسخ و همتی بلند برای عبور از چالش‌ها و دستیابی به افق‌های روشن پیش رو است.

وی با تأکید بر ضرورت حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات، خاطر نشان کرد: انتخاباتی پرشور، آگاهانه و با بصیرت، ضامن آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی خواهد بود.

 صالحی امیر در ادامه به برخی از ویژگی‌های کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: مردم باید با در نظر گرفتن سوابق کاری، صداقت و پایبندی افراد به نظام مقدس جمهوری اسلامی با انتخاب آگاهانه فردی اصلح، زمینه را برای پیشرفت و آبادانی کشور فراهم کنند.

وی در پایان افزود: ان‌شاءالله مردم شریف ایران اسلامی با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای، بار دیگر برگ زرینی در تاریخ پرافتخار کشورمان رقم بزنند و همچون گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.