شناسهٔ خبر: 159714 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شایعات تخر یب پل تکذیب شد

تردد روان در پل بلپیر در محور فرعی نیکشهر- بنت سیستان و بلوچستان

پل نیکشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پل بلپیر در محور فرعی نیکشهر- بنت با وجود بارندگی‌های سیل‌آسا اسفندماه سال جاری همچنان پابرجاست و شایعات درباره تخریب آن کذب است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، شهرام مبارکی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان ضمن تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تخریب پل بلپیر در محور فرعی نیکشهر- بنت، اظهار داشت: بارش‌های سیل‌آسای اخیر در جنوب استان، خسارات متعددی به زیرساخت‌های جاده‌ای منطقه وارد کرد، اما خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده و تلاش شبانه‌روزی راهداران، پل بلپیر که از نقاط پرتردد این محور محسوب می‌شود، با وجود حجم بالای آب عبوری، دچار هیچگونه تخریبی نشده و تردد در آن به طور روان جریان دارد.

مبارکی با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی جنوب استان، خاطرنشان کرد: راهداران پرتلاش استان با تمام توان در حال آماده‌باش و گشت‌زنی در محورها هستند و به محض وقوع هرگونه حادثه، نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد.

وی از رانندگان خواست تا با توجه به شرایط نامساعد جوی و لغزندگی جاده‌ها، با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان از صبر و شکیبایی مردم فهیم استان در طول بارش‌های اخیر قدردانی و اذعان کرد: راهداران این اداره کل با تمام توان در تلاش هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، نسبت به بازسازی و ترمیم نقاط آسیب‌دیده جاده‌ها اقدام و تردد ایمن و روان را برای هموطنان عزیز فراهم کنند.