شناسهٔ خبر: 159747 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر مطالعات کابردی و امور ترویجی شرکت بازآفرینی شهری ایران خبر داد:

تشکیل حلقه‌های میانی در ۱۰۱ شهر و ۱۹ استان

سعید اسدی مدیرکل دفتر مطالعات کابردی و امور ترویجی شرکت بازآفرینی شهری ایران از تشکیل حلقه‌های میانی در ۱۰۱ شهر و ۱۹ استان کشور برای ترویج بسته‌های تشویقی نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، سعید اسدی مدیرکل دفتر مطالعات کابردی و امور ترویجی شرکت بازآفرینی در نشست شورای مسکن که در محل شرکت برگزار شد، گزارشی از آخرین عملکرد تشکیل حلقه‌های میانی در استان‌ها ارائه کرد.

مدیرکل دفتر مطالعات کابردی و امور ترویجی شرکت بازآفرینی شهری ایران، گفت: تاکنون در ۱۰۱ شهر و ۱۹ استان حلقه‌های میانی تشکیل شده است. سه استان بوشهر، گلستان و شرق سمنان بیش‌ترین فعالیت را در این حوزه داشته‌اند و در ۱۲ شهر استان بوشهر ۴۸ حلقه میانی شکل گرفته است.

گفتنی است؛ در دولت سیزدهم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، تشکیل حلقه‌های میانی را متشکل از نیروهای جهادی برای ترویج نوسازی در بافت‌های فرسوده از عوامل موفقیت طرح های بازآفرینی شهری در محدوده های هدف بازآفرینی عنوان کرده است و بر تشکیل این حلقه‌ها و فعالیت آنها برای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم تاکید کرده است.