شناسهٔ خبر: 159779 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران:

محور کندوان ۱۰ شبانه روز مسدود است

مازندران معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از انسداد محور کندوان به منظور اجرای عملیات نصب گالری بتنی پیش ساخته در محدوده کمرزرد خبر داد و گفت: این محور از ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۱۳ اسفند تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه به صورت ۲۴ ساعت مسدود خواهد بود.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، محسن محمدنژاد گفت: برابر هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با مسئولان پلیس فراجا و همچنین ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌های البرز و مازندران این مسیر در زمان یاد شده به طور شبانه‌روزی به روی مسافران بسته می‌شود.

 وی گفت: محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت‌انگیز، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه‌بودن بعد مسافت در تمامی فصول به‌ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

 وی ادامه داد: محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط در حوزه استان مازندران است.

 محسن محمدنژاد ادامه داد؛ در زمان انسداد این محور، کاربران عزیز جاده‌ای می‌توانند از محورهای هراز و سوادکوه به‌عنوان محور جایگزین تردد نمایند.

 وی ادامه داد: کاربران جاده‌ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدودیت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره‌تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند. همچنین سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهد.