شناسهٔ خبر: 159783 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

برف‌روبی بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر از محورهای خراسان شمالی و بازگشایی محور ۴۵ روستا

برف مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از برف‌روبی بیش از هزار و ۴۰۰ کیلومتر محور در خراسان شمالی و بازگشایی محور ۴۵ روستا برای انتقال صندوق‌های رأی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری گفت: برای حضور پرشور مردم به ویژه اهالی مناطق کوهستانی و سخت گذر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیش از هزار و ۴۰۰ کیلومتر محور این استان برای انتقال صندوق‌های اخذ رأی، برف‌روبی و بازگشایی شد.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۹۴۰ کیلومتر از محورهای اصلی استان با مصرف ۷۴۳ تن شن و نمک، فعالیت ۱۰۰ راهدار  و ۷۴ دستگاه ماشین آلات و  همکاری سپاه، دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و دهیاری ها برف روبی شد.

این مسئول با اشاره به بازگشایی ۴۵ محور روستایی در این مدت اظهارکرد: برف روبی ۵۲۰ کیلومتر راه روستایی با مصرف ۵۵۵ تن شن و نمک از دیگر عملیات راهداری زمستانی در روز انتخابات بوده است.

مشتری ادامه داد: راهداران طی این بازه زمانی در حالت آماده باش بودند تا با خدمات رسانی به موقع تردد خودروهای حامل صندوق‌های رأی را فراهم کنند.