شناسهٔ خبر: 159821 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

تجلیل مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند

علی‌اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی در پیامی، از حضور گسترده و پرشور مردم شریف بابصیرت و همیشه در صحنه کشورمان به ویژه خانواده بزرگ بندری و دریایی و همکاران سازمان بنادر و دریانوردی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، متن پیام علی‌اکبر صفایی که از حضور گسترده و پرشور مردم شریف بابصیرت و همیشه در صحنه کشورمان به ویژه خانواده بزرگ بندری و دریایی و همکاران سازمان بنادر و دریانوردی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد. به شرح زیر است؛

«حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی است.

ملت شریف ایران به‌رغم توطئه‌های چندماهه استکبار جهانی، با حضور فراگیر و امیدآفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید. دشمنان ملت ایران همواره، به بهانه‌های مختلف سعی در مأیوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات داشتند، اما ملت ایران بدون توجه به این توطئه‌های خبیثانه، بار دیگر وفاداری خود را به‌نظام اسلامی اثبات کرد.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی و لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب بود.

درود و سلام بر شما مردم عزیز و همیشه درصحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید.

از این رو لازم می‌دانم از اقشار مختلف مردم، به ویژه خانواده بزرگ بندری و دریایی و همکاران خوبم در سازمان بنادر و دریانوردی، از شمال تا جنوب ایران عزیز و مقتدر، قدردانی کنم.»