به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی کاظم قلاسی معاون فنی و نظارت بر راههای روستایی و فرعی با بیان اینکه فقط در بهمن ماه امسال ۲۱۳ هزار و ۴۳۱ تماس مردم با سامانه مرکز مدیریت راهها برقرار کرده اند افزود: بر همین اساس تماس های مردمی با این سامانه در یازدهمین ماه از سال ۳۸۸ درصد افزایش داشته است.
وی تصریح کرد: در ۱۱ ماه ابتدایی امسال ۶۰ هزار ۹۷۱ تماس معادل با ۱۰ درصد از تماس ها توسط اپراتور سامانه پاسخگویی صورت گرفته است.
معاون فنی و نظارت با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۲۲ هزار و ۲۹۹ مورد شکایت حمل و نقل در سامانه ۱۴۱ ثبت شده گفت: ۳۶/۵ درصد از این تماس ها اپراتور سامانه پاسخگو بوده است.
قلاسی کل تماس های شکایات حمل و نقل سامانه ۱۴۱ در بهمن ماه امسال را دو هزار و ۳۴۴ تماس معادل ۱۳/۶درصد از کل تماس های بخش پاسخگویی اعلام کرد.
این مقام مسـئول در اداره کل راهداری خراسان رضوی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه سال جاری به طور میانگین روزانه ۱۸۱ تماس با میانگین ساعتی ۷/۵تماس بوده است.
به گفته معاون فنی و نظارت بر راههای روستایی و فرعی اداره کل راهـداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیشترین تماس در دی ماه ۱۴۰۲ با میانگین ۵۷۰ تماس و میانگین هر ساعت ۲۳/۷۵ تماس بوده است.