شناسهٔ خبر: 159947 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس‌های برون شهری استان کرمان از ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲

آغاز پيش فروش بليت نوروزی اتوبوس های برون شهری استان كرمان از 20 اسفند ماه 1402 مسافران متقاضی سفر با ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای در نوروز ۱۴۰۳ می توانند با خرید اینترنتی بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی و سایت‌های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر از ۲۰ اسفند اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، مسلم سمندری معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان با بیان این مطلب که پیش‌فروش بلیت و تامین ناوگان مورد نیاز جابه‌جایی مسافران تصمیمات لازم اتخاذ شد، اظهار داشت: مسافران می‌توانند با خرید اینترنتی بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر از ۲۰ اسفندماه اقدام کنند.

سمندری با اشاره به این که ارائه کدملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی است، افزود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، نیازسنجی انجام می‌شود و حداکثر ظرفیت ناوگان برای خدمات‌رسانی به کارگرفته می شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان تصریح کرد: حدود ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و ۳۵۰۰ دستگاه سواری کرایه در ایام نوروز در محورهای مختلف درون استانی و برون استانی، مسافران را جابه‌جا می کنند و کار نظارت و پیگیری مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی و رسیدگی به شکایات مسافران از سوی دفتر نمایندگی این اداره کل در پایانه‌های مسافربری استان و کارشناسان حوزه حمل ونقل مسافر انجام می‌شود.

سمندری با تاکید به استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان عمومی جاده‌ای با رعایت اصول و ضوابط ایمنی در سفرها خاطرنشان کرد: هم استانی‌های گرامی می‌توانند از طریق سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱ ، وب سایت ۱۴۱، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ ، نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را به ما اطلاع دهند.