شناسهٔ خبر: 159972 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار چهره به چهره مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی با شهروندان

ملاقات چهره به چهره مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با شهروندان ملاقات مردمی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و به منظور برقراری ارتباط مستقیم با مردم و رسیدگی به مشکلات مراجعه کنندگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان‌رضوی گفت: جلسه ملاقات مردمی و عمومی به‌منظور پاسخ‌گویی به نیاز مردم، رعایت حقوق، حفظ کرامت مراجعین، جلب‌اعتماد و رضایت مراجعه کنندگان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت پاسخ‌گویی به‌موقع به درخواست‌های شهروندان اظهار کرد: در این جلسه که از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۱۴ اسفند ماه برگزار شد به درخواست‌ها و مطالبات ۸ گروه از شهروندان به‌صورت چهره به چهره رسیدگی شد.

گفتنی است؛ ملاقات چهره به چهره مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی روزهای دوشنبه هر هفته در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان برگزار و به درخواست‌های مراجعه کنندگان رسیدگی می‌شود.

شهروندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان خراسان‌رضوی و یا با شماره تلفن ۰۵۱۳۳۱۵۸۱۵۰ درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.