شناسهٔ خبر: 159976 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

افزایش پروازهای "هما" در مسیر تهران به گرگان و بالعکس

فرودگاه گرگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه امسال تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اداره کل روابط‌ عمومی"هما" با اشاره به افزایش پروازهای "هما" در مسیر تهران به گرگان و بالعکس اعلام کرد؛ این پروازها در روزهای شنبه وچهارشنبه هر هفته از تهران به مقصد فرودگاه گرگان و بالعکس انجام می‌شود.

رشد تقاضای سفر هوایی و فراهم کردن امکانات لازم برای حضور سرمایه گذاران درجهت توسعه اقتصادی استان، ازجمله دلایل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای افزایش پروازها بوده است.

پرواز روزهای شنبه با شماره ۳۳۵۶ در ساعت ۷:۰۵  بامداد از فرودگاه مهرآباد انجام ودر ساعت ۸:۳۰ دقبقه  بامداد در فرودگاه گرگان به زمین می‌نشیند.

بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت ۹:۱۵  از گرگان به مقصد فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود.

پروازهای روزهای چهارشنبه مسیر تهران به گرگان نیز درساعت ۷:۵۵ بامداد فرودگاه مهرآباد را ترک و در ساعت ۹:۲۰  وارد فرودگاه گرگان می‌گردد.

بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت ۱۰:۱۰ انجام و در ساعت ۱۱:۲۵ در فرودگاه مهرآباد فرود می آید.

شایان ذکراست با برقرار شدن این پرواز در روزهای یاد شده، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همه روزه جز روزهای سه شنبه در مسیرتهران به گرگان وبالعکس به صورت برنامه‌ای پرواز می‌کند.

به گفته رییس شعبه" هما" در استان مازندران و گلستان با توجه به ساعات پروازی این مسیر، پروازهای"هما" با ظرفیت کامل انجام می‌شود.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” در حال حاضر پروازهای هفتگی به فرودگاه‌های رامسر، رشت، ساری و گرگان انجام می‌دهد.