شناسهٔ خبر: 160009 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان کرمان اعلام کرد؛

اصلاح دو نقطه حادثه خیز جادهای دیگر در دستور کار راهداری استان کرمان قرار گرفت

اصلاح دو نقطه حادثه خیز جاده ای دیگر در دستور کار راهداری استان کرمان قرار گرفت احسان عراقی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در جریان نشست کمیته فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با شرکتهای مشاوره و پیمانکاری راهداری استان از اصلاح 2 نقطه حادثه خیز جاده ای دیگر در حوزه بم و حوزه شهرستان کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، عراقی زاده با اعلام این خبر که تعداد پانزده نقطه حادثه خیز در لیست اصلاح راهداری استان هستند، گفت: با رفع حادثه خیزی این نقاط، ایمنی حمل ونقل جاده ای استان ارتقاء چشمگیری خواهد یافت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: نقطه حادثه خیز سه راهی عزیز آباد در محور بم به ایرانشهر و پیچ خطر ناک محدوده ده بالا حدود 20 کیلومتری مرکز استان کرمان در منطقه گردشگری کوهپایه قرار دارد که با اصلاح و رفع این نقطه حادثه خیز ایمنی آن افزایش خواهد داشت.

عراقی زاده با بیان این که اصلاح 15 نقطه حادثه خیز را از ابتدای سال 1402 آغاز کرده ایم، خاطرنشان کرد: حدود 8 نقطه آن با اصلاح هندسی محور با برخی از اقدامات ایمن سازی فیزیکی راه به پایان رسیده است.