شناسهٔ خبر: 160072 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری کرمانشاه خبر داد؛

اجرای پویش درختکاری با شعار در کرمانشاه

اجرای پویش درختکاری با شعار(نهال نو، خانه نو، با دست تو) در کرمانشاه رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری کرمانشاه از اجرای پویش درختکاری با شعار(نهال نو، خانه نو، با دست تو) در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، حسین دولتخواه رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری کرمانشاه با اشاره به اهمیت نوسازی مساکن فرسوده و ناپایدار و با سقف‌های لرزان و تأثیر رویدادهای فرهنگی در ترویج این موضوع مهم و افزایش احساس تعلق ساکنان و فرصت مشارکت آنها در بهبودیافته محله‌ای، گفت: در روز ملی درخت‌کاری مصادف با ۱۵ اسفند ماه سال جاری پویش بزرگ درخت‌کاری با شعار (نهال نو، خانه نو، با دست تو، برای تو با حمایت دولت و شهرداری‌ها ) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری کرمانشاه خاطرنشان کرد: همزمان با این رویداد در استان کرمانشاه نیز این پویش با حضور مسئولان استان در محله صادقیه برگزار و چند اصله نهال در پارک این محله کاشت شد.

دولتخواه افزود: توجه به اینکه احداث بوستان‌ها و پارک‌های محله‌ای با هدف بهبود مسائل زیست محیطی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری یکی از اهداف اجرایی این اداره‌کل است، با همکاری شهرداری منطقه چهار کرمانشاه، مسئولان شهری و استانی و مشارکت حداکثری مردم نهال‌هایی کاشت شد.