شناسهٔ خبر: 160094 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی انجام شد؛

کاشت نهال همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به مناسبت شروع هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و انجام سنت هر ساله در اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان، صبح امروز چند اصله نهال توسط علی اصغراستیری معاون املاک و حقوقی با همراهی جمعی از روسای ستادی و شهرستانی در محوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ در مراسم کاشت نهال که به همت شورای سلامت و واحد فضای سبز اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شد، استیری ضمن تاکید بر حفظ محیط زیست ابراز داشت: توجه به حفظ و نگهداری محیط زیست جزو اولویت های اداره کل راه و شهرسازی استان و از لحاظ تاریخی و دینی هم توصیه‌های بسیاری به این موضوع و کاشت نهال شده است.

وی تصریح کرد: یکی از شورای فعال در اداره کل، شورای سلامت و فضای سبز است که در چارچوب وظایف این شورا خواهند توانست با پرداختن به این موضوع در گسترش فضای سبز و حفظ محیط زیست نقش آفرینی نماید.

استیری در پایان افزود: توجه به محیط زیست و کاشت نهال و ایجاد فضای سبز بیشتر هم در کاهش آلودگی هوا، گسترش فضای سبز و حفظ سلامت و تلطیف روحیه کارکنان تاثیر گذار خواهد بود.