شناسهٔ خبر: 160144 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن به واجدین شرایط استان ایلام از تابستان ۱۴۰۳

جلسه شورای تامین مسکن استان ایلام اسفند 1402.PNG مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن به واجدین شرایط استان از تابستان ۱۴۰۳خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه شورای تأمین مسکن استان گفت: در استان ایلام تا این لحظه عملیات احداث ۳۷۷۹ واحد مسکونی در دست اجرا است که عمده این واحدها در مرکز استان است که با توجه به پیشرفت فیزیکی احداث آنها در تلاش هستیم تا سه ماهه دوم سال آینده به‌تدریج واحدها تکمیل و به متقاضیان واجد شرایط تحویل شوند.

وی افزود: تعداد ۳۶۹۰ واحد دیگر نهضت ملی مسکن نیز در سطح استان در مراحل آزمایش زمین، طراحی و صدور پروانه است که به‌زودی عملیات احداث این واحدها نیز به‌زودی آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه در بعضی شهرستانها کمبود زمین و در بعضی شهرهای دیگر استان با عدم متقاضی مواجه‌ایم، افزود: مشکل تأمین زمین با پیگیری‌های مسئولین استان به‌ویژه استاندار ایلام از طرق مختلف در حال رفع بوده و در آینده نزدیک برای تمامی واجدین شرایط امکان تخصیص پروژه فراهم خواهد شد.

دوستی در ادامه خاطر نشان کرد خوشبختانه دستگاه‌های خدمات رسان استان برای تأمین زیرساخت‌های آب، برق، گاز و... پروژه‌های نهضت ملی مسکن پای کار بوده و همچنین بانک‌های مختلف استان نیز همراهی لازم برای تأمین تسهیلات مورد نیاز آمادگی دارند که لازم است از تلاش همه مدیران و مسئولان و دست اندرکاران نهضت ملی مسکن در استان قدردانی کنم.