شناسهٔ خبر: 160148 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان عنوان کرد؛

آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و معماران تجربی در استان ایلام برگزار می‌شود

مهندس فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام.PNG مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و معماران تجربی در ایلام به طور همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، فرشاد دوستی با بیان اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و معماران تجربی در استان ایلام برگزار می‌شود، گفت: این آزمون روز جمعه ۱۷ و ۱۸ اسفند سال جاری راس ساعت ۸ صبح در محل دانشگاه ایلام آغاز و تا ساعت ۱۵ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این دوره از آزمون ورود به حرفه مهندسان۱۴۰۰ داوطلب در رشته های مختلف شرکت می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزود: در این دوره شرکت کنندگان درهفت رشته مهندسی، معماری صلاحیت های (نظارت و اجرا)، عمران صلاحیت های(نظارت،محاسبات، اجرا)، تأسیسات مکانیکی صلاحیت های(طراحی، نظارت و اجرا)، تأسیسات برقی صلاحیت های(طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در پایه سه در تاریخ های ۱۷ و ۱۸ اسفندماه سال جاری از طریق ارکان اجرایی و نظارتی به طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور حضور می یابند.

وی در ادامه عنوان کرد: قبولی در این آزمون یکی از شرایط اخذ پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان موفق به اخذ پروانه اشتغال به کار حرفه ای خواهد شد.