شناسهٔ خبر: 160176 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی میاندوآب تسطیح شد

آسفالت آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل میاندوآب از تسطیح، رگلاژ و شانه سازی بیش از ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان طی ۱۱ماه گذشته از سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی سولدوزیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میاندوآب گفت: ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان به منظور حذف زواید، پرکردن حفرات در کلیه سطوح خاکبرداری، به منظور ایجاد بستر مناسب در حریم و سطح جاده رگلاژ، تسطیح و یا شانه سازی شده است.

وی افزود: در راستای افزایش آگاهی کاربران جاده ای این شهرستان و همچنین افزایش ضریب ایمنی در محورهای مواصلاتی، ۲۴۰ کیلومتر از این محورها خط کشی شده و همچنین تعمیر ۴۰ چراغ هشدار دهنده و چشمک زن، نصب ۸۰ تابلو و علائم در سطح محور های این شهرستان انجام شده است.

سولدوزیان با اشاره به نخاله برداری بیش از ۲۳۰ تن در محدوده شهرستان میاندوآب گفت: با توجه به لزوم برقراری ایمنی در محور های مواصلاتی این شهرستان و جلوگیری از تصادفات رخ به رخ، تعداد ۵۰ عدد نیوجرسی در محورها نصب  و ۷۳ عدد گاردریل جمع آوری یا تعمیر و ۱۳۱ گاردریل جدید نیز نصب شده است.