شناسهٔ خبر: 160180 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

رصد کامل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در سفرهای نوروزی

529ba234-0ba0-47c1-bdb6-8c74b8397c46.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در بازدید از پایانه مسافری ارومیه از رصد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی مدقالچی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی بر این تلاش هستیم که سفرهای ایمنی را برای شهروندان‌مان در سطح استان فراهم کنیم و از این رو رصد کامل ناوگان حمل و نقل مسافر به صورت مداوم آغاز گردیده و در طول اجرای طرح نیز ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: حمل و نقل جاده‌ای در سطح استان با آمار بالای جابجائی مسافر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به منظور رعایت حقوق شهروندی و در راستای ایجاد امنیت سفر مقادیری از قبیل رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی و سایر موارد فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

مدقالچی خاطر نشان کرد: بازدیدهای میدانی از ناوگان حمل و نقل مسافر در طول سال به صورت مداوم انجام می‌پذیرد و در ایام پایانی سال ۱۴۰۲ این بازدیدها با همکاری پلیس راه انجام خواهد گرفت و از مردم درخواست داریم هرگونه شکایات خود از این ناوگان را با سامانه ۱۴۱ درمیان گذاشته و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارند.