شناسهٔ خبر: 160183 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

راهداری آذربایجان غربی با آمادگی کامل به استقبال نوروز می‌رود

e88419bf-0198-4a86-9e0e-2ae04d2b928c.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آمادگی کامل این مجموعه برای اجرای طرح نوروزی خبر داد و عملکرد اداره کل در نیمه دوم سال جاری را رو به رشد دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در آخرین جلسه شورای اداری این اداره کل در سال ۱۴۰۲ گفت: پس از گذر از زمستان و ثبت نمره قابل قبول در این بازه زمستانی  با آمادگی کامل به استقبال نوروز ۱۴۰۳ خواهیم رفت.

وی یاد آور شد: مدیران باید خود را وقف خدمت به مردم بکنند و از این رو در مرز ها باید تمام توان پرسنل به کار گرفته شود تا ایستایی ناوگان و مسافرین عبوری از مرز  کاهش یابد و بتوانیم میزان رضایت مندی مردم را افزایش دهیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: آمار عملکرد ادارات شهرستانی و استانی در سال جاری و بویژه در نیمه دوم آن رو به رشد بوده و باید در سال آینده این روند استمرار شاید چرا که ظرفیت بسیاری برای افزایش خدمت داریم.

دست نشان خاطر نشان کرد: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان راهداران استان همدلی خوبی  داشتند و با انجام چندین عملیات محورهای روستایی استان را بازگشائی کردند تا مردم به راحتی به صندوق های رای دسترسی داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود گفت: اتحاد و همدلی رمز بزرگ موفقیت مجموعه راهداری بوده و این امر باعث شده است همیاری در این مجموعه بیشتر شود.

دست نشان در رابطه با حوزه ایمنی گفت: مقام عالی وزارت و ریاست سازمان نگاه ویژه ای بر ایمنی دارد، که با همت شما و همکاران تان نیمی از نقاط حادثه خیز در سطح استان برطرف شده که فراتر از انتظارات و برنامه ی ابلاغی بود و این حرکت قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر انجام ساخت و ساز های مجاز در حریم راه ها گفت: حفظ حرائم برای ما از اوجب واجبات است، ساخت و سازها در حریم راه ها باید کنترل شود و به این منظور انتظار می‌رود گشت های کنترلی راهداری در طول محور ها افزایش یابد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های حوزه روابط عمومی گفت: خدمات شایان خود را باید انعکاس دهید، مردم و مسئولان باید ببینند و بدانند که چه زحمات و ایثارهایی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد.