شناسهٔ خبر: 160195 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بازدید وزیر راه و شهرسازی از مناطق درگیر سیلاب در نگور

رئیس جمهور و سیل سیستان وزیر راه و شهرسازی که همراه با رئیس جمهور برای بازدید میدانی از مناطق سیل زده عازم استان سیستان و بلوچستان شده بود، از مناطق درگیر سیلاب در نگور بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه همراه با رئیس جمهوری به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد و پس از بازدید هوایی از مناطق سیل زده وارد شهرستان دشتیاری شد.

بذرپاش در این سفر از مناطق درگیر سیلاب نگور،‌ مرکز شهرستان دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان به صورت میدانی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفت.

یادآور می‌شود، بر اثر بارندگی راه‌های مواصلاتی جنوب استان متحمل خسارت شدید شده است که ۵۰ اکیپ و ۳۴۰ نفر راهدار در جنوب استان برای بازسازی فعال شده‌اند.

۹۰ دستگاه ماشین آلات سنگین جنوب استان سیستان و بلوچستان و حدود ۲۰ دستگاه از استان‌های هرمزگان، کرمان و شمال استان به منطقه جنوب اعزام شده است و ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین هم توسط بخش خصوصی تأمین شده است.

به علاوه حدود دو هزار کیلومتر راه آسیب دیده در جنوب استان و بیش از ۲۰۰ دستگاه پل و آب نما و محورهایی که در حاشیه کوهستان و تراشه‌های سنگی بوده در اثر بارندگی ریزش کرده که اکیپ‌های راهداری در حال پاکسازی راه‌ها هستند.

بازدید وزیر راه و شهرسازی از مناطق درگیر سیلاب در نگور