شناسهٔ خبر: 160265 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

آغاز کاشت ۵ هزار اصله درخت با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید ایوانکی

درختکاری وزیر وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر استان سمنان و بازدید و افتتاح پروژهای طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید ایوانکی، در آیین کاشت ۵ هزار اصله درخت شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان و شهر جدید ایوانکی با حضور در آیین  پویش نهضت درختکاری وزارت راه و شهرسازی و آغاز کاشت ۵ هزار اصله درخت در شهر جدید ایوانکی استان سمنان گفت: توسعه فضای سبز به ویژه در شهرهای جدید از راهبردهای اساسی در وزارت راه و شهرسازی است.

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه به طبیعت، توجه به محیط زیست را از موارد مورد تاکید در این وزارتخانه دانست و گفت: توسعه فضای سبز به صورت ویژه مدنظر رییس جمهوری هم قرار دارد و از سوی وزارت راه و شهرسازی در قالب توسعه فضای سبز پیگیری می‌شود.

آیین نمادین کاشت ۵ هزار اصله درخت در طرح‌های وزارت راه و شهرسازی با ذکر «یا محمد(ص)» از سوی وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید ایوانکی آغاز شد و دانش‌آموزان با یاد و نام متبرک شهدا به صورت نمادین ۳۰ نهال زیتون کاشتند و پاسداری از طبیعت را یادآور شدند.