شناسهٔ خبر: 160269 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی همدان در سی‌وهفتمین جلسه‌ی شورای تأمین مسکن استان:

پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، رضایت‌بخش است

شورای مسکن صالحی امیر، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در خصوص برگزاری سی و هفتمین جلسه شورای مسکن در استان گفت: روند پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، رضایت‌بخش بوده و تسریع در این روند مورد تأکید است

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (همدان ) سی‌وهفتمین جلسه‌ی شورای تأمین مسکن استان در سال‌جاری با حضور استاندار همدان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرمانداران شهرستان‌های همدان، نهاوند، اسدآباد، رزن، درگزین و دیگر فرمانداران به صورت برخط(وبینار)، مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط، اعضای این شورا و اصحاب رسانه برگزار شد.

صالحی امیر مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص این جلسه گفت: در جلسات شورای تأمین مسکن استان فرآیند و اقدامات انجام شده در راستای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف و مصوبات و درصد پیشرفت هر پروژه مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر موانع و مشکلاتی در روند پیشرفت پروژه‌ها وجود داشته باشد، در این جلسات تصمیم مناسب برای رفع چالش‌ها اتخاذ می‌شود.

وی در مورد پرداخت های متقاضیان پروژه نهضت ملی مسکن در استان گفت: پرداخت سهم متقاضیان نهضت ملی مسکن باتوجه به فراخوان‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها باید در فرصت قانونی معین انجام شود تا پیشرفت پروژه‌ها دچار مشکل نشود.

وی همچنین افزود: متقاضیان گروه‌های ساخت که برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شوند، باید در اسرع وقت اقدامات قانونی را انجام دهند.

این مقام مسئول در خصوص همکاری ادارات مختلف در روند پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن گفت: ادارات و شهرداری‌های استان همراهی خوبی در صدور پروانه ساختمانی دارند و اگر مشکلی باشد بنا به دستور استاندار محترم همدان فرمانداران مکلف به پیگیری هستند.