شناسهٔ خبر: 160280 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون رئیس جمهور خبر داد:

هدف‌گذاری برای رفع ۸۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور / همکاران در وزارت راه و شهرسازی و راهداری از پرکارترین افراد دولت هستند

منظور معاون رییس جمهور از هدف‌گذاری رفع ۸۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، داود منظور معاون رئیس جمهور در آیین افتتاح پروژه‌های راهداری شهرستان‌های ساوه و زرندیه گفت: همکاران ما در وزارت راه و شهرسازی، همچنین راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پرکارترین افراد در دولت هستند.

وی افزود: مشکل نقاط حادثه‌خیز باید در قالب برنامه‌های بلند و کوتاه مدت برطرف شود؛ هدف‌گذاری رفع ۸۰۰ نقطه حادثه خیز در انجام شده است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: زیرگذر پرندک یکی از نقاط حادثه‌خیزی بود که پیش از این تصادفات زیادی در آن صورت می‌گرفت که با همت مسوولان استانداری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی و اقدامات خوبی که انجام‌گرفته به‌بهره برداری رسید.

منظور بر تعریض و بهسازی راه‌های مواصلاتی استان مرکزی با توجه به شاهراه بودن تأکید کرد و گفت: امیدواریم پروژه‌هایی که در دست اقدام است، هرچه زودتر به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: راه‌های روستایی نیز جز اولویت هستند که با تخصیص قیر رایگان توانستیم بسیاری از پروژه‌های روستایی را به بهره‌برداری برسانیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: برای سال آینده ۲۰ هزار میلیارد تومان تخصیص قیر برای ساماندهی روستاها در نظر گرفته شده است؛ هدف‌گذاری در سطح کشور ۸۰۰ طرح و پروژه در حال ساخت است که سال آینده به‌بهره برداری خواهد رسید.