شناسهٔ خبر: 160296 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

افزایش پنج درصدی سفرهای نوروزی ۱۴۰۳

داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طبق پیش‌بینی‌های مرکز مدیریت راه‌ها از افزایش پنج درصدی سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: بر این اساس ضرورت آمادگی ۱۰۰ درصدی برای خدمات‌رسانی بهینه در سایه تلاش مضاعف همه نیروهای سازمان راهداری ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای داریوش امانی اظهار کرد: با توجه به افزایش سفرها و نیاز به تقویت ناوگان اتوبوسی در ایام تعطیلات نوروزی، بایستی در استان‌هایی که توانمندی و ظرفیت وجود دارد، ناوگان مسافری برای خدمات‌دهی در بخش مسافری پای کار بیاید.  

 مردم از خدمتگزاران خود انتظار ارائه خدمت دارند و وظیفه ما پاسخگویی به نیازهای آنان است، از این‌رو در جریان خدمات‌رسانی در ایام نوروز باید همه پای ظرفیت‌ها پای‌ کار باشند.

وی تصریح کرد: وظیفه اصلی ما آرامش بخشیدن به مردم است و برای تحقق هر چه بیشتر این مهم باید همه توان خود را به کار ببندیم.

امانی با اشاره به این که بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان پروژه این سازمان در سطح کشور در حال اجرا است، بر رعایت مسائل حقوقی در مراحل و روند انجام کار تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف انجام و اجرایی شده که محصول تلاش همه نیروهای سازمان راهداری است، البته انتظار می‌رود مدیران در شرایط بحرانی اداره‌کننده اوضاع و جوابگوی مردم باشند.

به گفته امانی پیش‌بینی‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور از افزایش پنج درصدی سفرهای نوروزی در ایام تعطیلات پیش‌رو حکایت دارد و بر این اساس ضرورت آمادگی ۱۰۰ درصدی برای خدمات‌رسانی بهینه در سایه تلاش مضاعف همه نیروهای سازمان راهداری اهمیت دارد.