شناسهٔ خبر: 160305 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل طرح‌های ملی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی:

بیمارستان ۱۴۴ تختی خمین با حضور معاون رییس‌جمهور افتتاح شد

بیمارستان خمین مدیر کل طرح‌های ملی مناطق ۵ و ۶ سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از افتتاح بیمارستان۱۴۴ تختی در خمین با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

کرامت نرگس نژاد مدیر کل طرح‌های ملی مناطق ۵ و ۶ سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبری وزارت راه و شهرسازی از افتتاح بیمارستان ۱۴۴ تختی خمین که توسط آن سازمان احداث شده است، خبر داد.

مدیر کل ملی مناطق ۵ و ۶ سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام اینکه در افتتاح امروز ۱۷ اسفند داوود منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه حضور داشت، گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۳ هزار متر مربع از سال ۸۹ وارد مرحله ساخت شد. ساختمان اصلی آن در ۱۲ هزار متر مربع و ساختمان جنبی آن در ۸۰۰ متر مربع احداث شده است.

نرگس‌نژاد توضیح داد: بیمارستان خمین در مجموع با ۳۲۰ میلیارد تومان احداث شده است و ۸۰ درصد منابع مالی تکمیل این بیمارستان در سه سال اخیر انجام شده است.

به گفته وی، این بیمارستان از ارزان‌ترین بیمارستان‌هایی است که توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ساخته و تحویل بهره بردار شده است.

وی تصریح کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه در افتتاح بیمارستان خمین از خدمات ارزنده سازمان مجری در احداث این بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.